moster för 7de gången (: !

Hej alla sötahönr :) !
IDag blir inlägget lite konstigt för lillamamma har gjort illa sig och det är super svårt att skriva med bandage:/
Men det går väl över så småning om.
Hugo ligger just nu och sover med smulis i sin famn. Jätte sööt (: !
Åh Johan jobbar. Duktigt som han e (: ! ♥
Så just nu väntar jag på att lilleman ska vakna så vi kan käka lite tacos, åh mysa framför tv sen med lite gott (: !
Hugos förkylning ´blir inge bättre alls. Åh han sover skit dåligt på natten. Han sover typ 20 min vaknar och skriker. Somnar om och blir likadant. Så jag lägger mig i soffan med honom. Så tittar mamma på tv åh Hugo vet att mamma är vaken. Är liksom ingen ide att sova när han sover så dåligt. Men på dagarna är han duktig , så då passar även morsan på åh sova :) ! Så just nu e jag jäävligt sliten hehe. Men glad är jag för det , för Hugo var så extremt söt igår. Jag var ner till HC och tog lite prover. Och när jag kom hem hade jag ju typ plåster eller vad man ska kalla det överallt. Hugo blev jätte ledsen när han såg det. Så han kröp till mig, pussade på plåstrena och klappa mig på kinden åh sa " mamma". Lillehjärtat ♥ Då kan liksom ingenting va skit säger jag bara.
 
Jag blev även MOSTER igår :) !!!!! Åhh så underbart !! Lika roligt varje gång. 7 de gången nu .
Så nu vill jag bli frisk frisk frisk och hälsa på lille Kevin ♥ ! Ska bli roligt och se hur H reagerar på honom ;)
 
Ne nu ska jag gå åh ta lite medicin så jag överlever resten av dagen/kvällen. (:
 
PUSS ;)
 
Mammassolstråle , du gör livet värt att leva ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu