VARNING FÖR ÄCKLIGT INLÄGG !!

Som rubriken lyder...Nu kommer det stå massor om bajs , spya osv.
Många som bjuder på mat osv blir inte sura ledsna om jag säger att jag inte vill ha eller kan äta. Det är inte så attt jag inte tycker om.
För jag har en magsjukdom som dom inte vet vad det är men som inebär att jag inte kan äta olika saker ex mat med grädde,ost, chremefrech ( stvaning?! ) starcka kryddor, grillat, såser, godis , kakor , saker med massor med socker, alkohol , läsk , vit bröd, aa som ni ser listan kan bli lååååång. Om jag äter det blir jag super dålig. Jag får typ magsjuka.. Men det konstiga är att ibland kan jag äta saker som jag inte brukar ibland. som förra inlägget, glassen det var ett helt under att jag kunde äta den , på max brukar jag ta en kyckling burgare utan så dressing på då går det bra. Åh läkarna vet inte vad det är för fel på mig så dom har bara sagt att du får leva med det. Jaha tack åh tack .. Och som jag är måste jag ju testa saker ändå för det är ju sååååå gott ex glassen , chokladpuddingen åh ibland går det bra då blir jag inte dålig. Så det är lite konstigt. dom har trott att det ahr berott på så mycket, stress, allergisk, magsår osv . Så dom vet inte vad det är så det är bara att leva med det ....
Har jag tur kanske det försvinner. För jag kan äta mer saker nu än förut. Och det gör mig glaaad för jag ÄLSAKR ju mat x) ! haha ^^
 
Ne men nu vet ni varför jag är otrevlig ibland och säger ifrån men då vet ni varför åh inte behöver ta åt er !
 
 
 
 
PUSS ;)
Ha det bra dag lovers för det tänker jag ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu