sjukt trött på det mesta just nu.

Hej allihopa :)  !
Först måste jag rätta mig efter tidigare inlägg. Jag skrev att H blev 1½ nästa månad men det är ju den här månaden ! PINSAMT ! Vet inte hur gammal min egna son är längre :p Mycket att tänka på tror ja.
Just nu sitter jag i skolan och har rast. Jag är såå jävla less på allt som har med skolan att göra nu känns det som. Tur att det bara är den här veckan och nästa så är det lov sen !
Det längtar nog både jag och H till . (; !
 
Iaf så var jag och tränade bort lite agresioner igår. hade en pissdag. Hs vagn fan gick sönder så det känder jätte roligt jag halka inför massor med folk. KUL ..-.- usch dagen igår hade jag kunnat leva utan !
Menmen lite bättre idag. Ska se om jag kan gå åh träna ikväll igen eller hur det blir. Jag hoppas verkligen att jag kan gå åh träna men som sagt så måste jag ju veta hur J jobbar åh när han kommer hem.
 
Haft en vän på besök i helgen Det var sååån lyx ! Hon passade H så jag fick träna en stund och hon hjälpte mig med stäningen åh sånt som en mamma kanske hjälper en med.
Känns så orättvisst att jag inte har någon mamma att be om hjälp ): Kanske därför det messta skiter sig för mig :/ Aja. Jävla lyx var var det var iaf (: Åh jag är vääääldigt tacksam ♥
 
 ne nu ska jag gå till min sista lektion och sen heeem !
 men vi hörs sen.
 
Puss åh kram åh nyp i stjärten Ha det BRA nu gott folk hoppas jag inte gjort er på dåligt humör nu  !
 
Seeeya !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu