lovdaaag (: !

Hej goungar (: !
 
Sitter i skolan nu åh väntar på att mitt tåg ska gå. Har slutat för en stund sen men eftersom att jag bor på "landet" så går det så liiite buss åh tåg. Så då får man vänta. Hade proov som kändeds att det gick suuuper (: ! Men får väl se sen hur det blev.
 
Träningen har faktiskt gått rätt bra. Tycker det är super om jag kommer ivåg 3 ggr i veckan. Man kan ju inte räkna med att man kan gå varje dag när man har barn och ingen att be om att vara barnakt. Så jag känner mkr super nöjd. ska väga mig i slutet på novmeber åh lägga upp så får vi se om jag blivit av med nå kg eller blivit nå mera.
 
Lov nästa vecka ska bli såååå skönt. Så ska jag umgås med Hugo heeela dagarna ♥
Och just nu håller vi på åh tittar om han är allergisk mot morötter, kål som man gör typ sallad av kommer inte ihåg vad den heter x) . För han blir sååå dålig i magen av det :/ aja får se hur det blir.
 
Vi gör inte så mycket vi umgås suuper mycket på helgerna åh tar igen det vi missar på vardagen.
Så nu blir det sköönt med loooov :D ! Känns som att det behöv oxå faktiskt.
 
Ska även ta upp kartonger idag eftersom att vi ska FLYTTA :D Woho. Då får Hugo eget ruum skit sköönt med alla jälva leksaker överallt att ha på ett ställe :P
 
´Så nu vet ni lite meeera
 
PUSS ;)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu