gogo morsan ;) !

                                                     
 
 
 
Heej alla glada :) !
Nu var det ett tag sen :P men jag hinner inte göra så mycket nu förtiden. Ganska mycket läxor som ska göras,det ska lagas mat, ha handt om mitt lille hjärta , städa , tvätta ja som sagt listan kan bli låååång.
Åh eftersom att jag har min "sjukdom"  så måste jag sova rätt mycket med så jag lägger mig rätt så tidigt.( PINSAMT )
Förra helgen så var vi med William till buspalatset i Bollnäs. båda ungarna somna i bilen så det blev nog rätt lyckat tror ja.
Åh jag måste bara få berätta att Hugo min lille skatt har börjat säga jätte mycket tack. Han är väldigt artig av sig .
Så när han får någonting eller när vi bytt blöja säger han " ack mamma" . Mammas go unge ♥
 
Var till Gymmet igår med för första gången sen den 5 maj . Åh det gick hyfsat bra fakltiskt. Bättre än vad jag trodde. Så lite kondis har jag kvar. Men det är en braaaa biit kvar innan jag får den jag hade tidigare.
Kämmer mig mycket piggare efter att jag var dit igår .
Nice ! :D
 
 
 
Ne nu ska jag springa iväg åh ha samling PUSS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu