Mirakel barn !

Det är en fråga jag får massor och då menar jag massor med gånger och det är.
"stackars dig som inte kommer att få ta studenten"
Men vill ni veta sanningen. Det är inte synd om mig för det. För jag vill inte ta studenten !
Fy fan säger jag bara. När man ser alla med sinan mammor och släkt osv. Och alla är så super glada. Jag skulle bara bli ledsen då ja och supa sönder mig på kvällen. För vem skulle komma på min student och kalaset efter åt? Jo, Johan och Hugo. Och det skulle nog bara ha blivit en pizza på kvällen.
Åh hur skulle jag ha råd med allt? vem skulle jag uppleva allt det roliga med? Tex när man ska testa balkläningen och gör sig fin lr nånting. Johan bryr sig ju inte dirket om nå sånt x) !
Så jag är super glad att jag slipper allt sånt där jävla ståhej.
Jag ska gå klart skolan och inge meer med det men det blir lite annorlunda än för en annan. Och det är jag glad för !
Och jag är så sjukt tacksam för att jag har Hugo. Om jag inte hade haft honom så hade jag nog legat i sängen hela dagarna och tyckt synd om mig själv. Det höll på att gå åt helvete för mig ett tag men då " räddade" Johan mig. Åh Hugo räddade mig ännu mera ♥
Nu har jag npnting att leva för, nån som behöver mig.

Han är verkligen ett mirakelbarn


Många tyckte/tycker att det är super dumt att jag belv mamma . Men det tyckte inte jag, Jag tror jag behövde det här för att klara av livet ! Hugo och Johan är verkligen mitt liv och jag kan verkligen inte klara mig utan nån av dom ♥

Så nu vet ni hur det líggeer till. Så snälla tyck inte synd om mig för att jag inte tar studenten. Utan var glad ist . För vem vet hur det hade slutat då ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu