måste bara skriva av mig !

Det här inlägget kommer bli långt för jag är helt rasande så jag måste bara skriva av mig ! ! !
Som dom flesta har förståt är det mycket nu igen.
Världens bråk inom familjen , som jag inte ens vet varför !
Jag menar jag ville ha tbx min jacka. Intefan vill nån att när man lånar ut en jacka inte an vill man att man har den till massa hästar då? Eller är det fel? Ska jag bara vara tyst och h ta massa skit? Nee, för när jag för engpångs skull sa ifrån när h*n kollat min tjcok lr ful lr störd i huvudet. Inte så kul att höra jämt medans mna inte får säga nånting tbx. Man ska bara ta emot och vara snäll...JAG ÄR LESS PÅ DET FATTAR NI !!!
Jag har ställt upp som fan men bara fått skit tbx ! Så nu ger jag fan upp. Jag tänker inte krypa för er längre ! Jag trodde att en familj höll ihop. Fattar du inte att jag är rädd att det ska gå åt helvete med dig? Att du ska hamna i helt fel spår och aldrig komma tbx på banan igen !
Jag är så otroligt sårad. Kunde inte ens tänka mig att min egna famillj skulle göra nå sånt.
till och med Bup ringde och sa att jag var en hemskt människa och gjort så att du hade börjat mått ännu sämre åh att allt var mitt fel och att jag skulle hålla mig undan. Och du har skrivit så elaka sms och bett mig dragit åt helvete. Så nu lovar jag , jag ska hålla mig undan för jag orkar inte det här. Blir så förbannat sårad av det här.
Du var inte bara min syster utan även min bästa vän. Men jag är hemkt lessen men jag har fått nog nu.
Åh det värsta är nog att jag skriver det här på bloggen plus att kärringen på bup inte kan stå för att hon ringde ! Om jag haft ork hade jag ring upp och frågat vad dom håller på med. FAN ÄR NI DUM I HELA HUVUDET LR?"
Men nu skiter jag i det här för nu måste jag fokusera på Hugo. Vi ska till sjukhuset med honom i slutat på månaden. Allt är inte riktigt som det ska. Förklarar mera sen när jag vet mera.
Så nu min så kallade "familj" så får ni göra vad ni vill för jag måste ha all kraft till min son ås att allt blir bra igen annars vet jag inte vad jag tar mig till...


Hata mig om ni vill, men jag är ledsen jag orkar inte kämpa längre. Man måste möttas på halva vägen , inte meningen att jag ska gå hela vägen plus att få massa skit kassatat i ansiktet !



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan vara din nya familj! <3

2012-03-14 @ 23:21:43
Postat av: Jeanette

Hej Gumman

Nu mår du dåligt ser jag hör av dej om du behöver prata jag finns för dig.Jag vill inte se dej lida så.

Du gör helt rätt som tänker på Hugo.



Kramar Jeanette

2012-03-15 @ 07:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu