mars (:

Hej hopp !

Den här månaden är det grymt många som fyller vill jag mena ! Bara fika fika och ännu mera fika. :o !

Theo blev ju 1 år (:

Mamma skulle ha blivit 54 ♥

Dagen efter hennes dag fyllde pappa år han blev 52 .

Därför det är så lätt att komma ihåg när dom fyller för den 18 fyller mamma och den 19 fyller pappa plus att jag har namsdag på hans födelsedag x) !

iaf och igår fyllde Hugos farboror år. Han blev 29 ;) !

Och till helgen blir det fika igen för då ska vi gratta Marika som blir 20 (: !

Som sagt mkt fika x) !


Iaf så igår så var vi till Hs farboror som fyllde och hans sambo Bettan hon har en stor syskonskara och dom har ju egna barn. Så dom blir väääldigt många dom :P
Hugo är ju inte dirket van med att det är jätte mycket barn. Så han blev helt tills sig han. Tror han tyckte att det var jätte roligt på samma gång det var jobbigt för honom ♥
Så när vi hade kommit hem så matade J han med gröt och han somna nästan hela tiden i gröten. Sen badade jag honom. Blev inge långt bad eftersom att han var såå trött. Så sen när vi hade borstat tänderna och tagit på oss pyjamasen så la jag honom i sängen och det tog inte ens 5 minuter så haade han somnat ♥
Gullungen min (:

Och idag är det pissväder igen ): Så vi har inte gjort så mycket H har varit lite små slö .
3 tänder till som är på gång så han är inte på världens bästa humör :/. Men ikväll ska han vara med pappa för mammasen ska iväg och träna lite ;) !

Puss ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu