Fredaaag :) !

Godmorgon alla gullpussar :) !
Idag är det ÄNTLIGEN FREDAAAG :D !
Så nu får vi några dagar med pappsen ( kanske) för oss själva :) ! Hugo blir så glad när Johan är hemma med oss och busar med hononm (: Han skiner som en sol då (: !
Just nu ligger H och kollar på blixten. Hans favorit tror jag. För han ligger och är så sjukt koncentrerad. Plus att han ligger och säger "mamma" så nu är det nog dax att jag ska lägga mig på golvet med honom :) !

Åh mitt munsår har blivit värre så jag blir bara hemma ett tag till. Tänker inte gå ut ! x) !
Ska kanske ner till udden ( svärföräldrarna). Dom vågar jag visa mig så här för x)! Dom har sett min värsta sida så det är ganska lugnt xD ! ^^

Ne nu ska jag lägga mig bredvid mitt mirakel och kolla på blixten.

Ha en bra dag (: !


PUSS ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu