Egotime.

Nu kommer jag skriva om min mamma för jag vill. Många kommer tycka väx upp blabla du vill bara  ha uppmärksamhet , att folk ska tycka synd om dig.
Men så ´äre inte. Åh vill jag skriva om min mamma så gör jag väl för faan det !

Nu är det en sån tid då jag saknar min mamma mer än mest !
Jag hatar verkligen att jag inte har nån mamma. OCh ibland tänker jag att jag kommer inte klara leva så länge utan henne. Nu när det är som det är saknar jag henne ännu mera ! Jag saknar att ha nån att prata med. Lägga ner huvudet i hennes knä och hon säger massa saker så allt känns bra igen. Nu finns det ingen som gör det. Åh jag blir mest ledsen för att jag inte har nån att riktigt dela den här tiden med hugo heller. ( förutom Johan)
Jag menar liksom gå ut en promenad med henne och säga hur lite jag sovit och hur hon hade det osv.
Jag saknar att ha nån som ( om jag får säga det här) ser efter mig . För innerst inne så är vi alla barn. !
Johan har ju aldrig varit med om nå sånt här så han fattar ju inte riktigt och tycker bara att det är jobbigt när jag pratar om henne eftersom att han aldrig hann träffa henne.
Jag önskar varje gång jag vaknar att allt ska vara en dröm och att hon bor i dörren brevid. Men sen inser jag att hon aldrig nånsin kommer tbx och då blir jag både rädd och ledsen. För vem har jag? så känner jag :/
Ha nån som kommer och ger mig sällskap nu när Johan kommer börja jobba 24/7 igen :/
Snart är det hennes födelsedag åh som varje år och som jag ALLTID komemr göra tänker vi fira den  !
Hugo ska få veta när hans Mormor fyller år !

Åh till er alla som jag kanske är lite otrevlig mot : Det kan bero på att jag är så sjukt avis på er för att ni har en bra relation med er mamma lr nånting. För då ser jag sånt som jag vill vara med om och som jag saknar. Jag har inte riktgt kommit över det än. För jag blir sjukt avis när jag ser nån som är i samma sits som mig fast har en mamma som ställer upp och finns för en.
Ingen kan ta min mammas plats men jag försöker att acceptera att hon kommer aldrig tbx åh det är kanske dags att ta in nån ny i livet som kan finnas för mig.
Det var jätte jobbigt i början när hon hade gått bort för då klarade jag inte ens gå på affären när jag såg en liten som skrek mamma. Men det har jag kommit över.
Nu är det bara nästa fas....

Kommentarer
Postat av: Emma L.

2012-03-15 @ 21:29:10
Postat av: Emma L.

Jag kommer nog aldrig riktigt förstå att hon inte finns här längre.. så ofattbart! Och jag förstår och tycker det är fint av dig att skriva om henne, för hon kommer och ska aldrig glömmas bort :-) Jag har lite bilder här hemma från när vi va i åland tillsammans om du vill ha :-)

2012-03-15 @ 21:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu