dålig dag.

hejhopp !

just nu ligger H och sover en liten stund och jag håller på med maten .
Idag blir det broccoligratäng och potatis åh kassler med sås MUMS !

Måste bara säga det att igår hade jag en grymt dålig dag igår:/ !

Vaknade med att jag hade ass ont i läppen. Kollade i spegeln ser att jag fått VÄRLDENS munsår -.- ! ^ÅHH !
Går ner på apoteket och ska köpa Anti. Men det var slut. Fick nån annan skit som var SKIT dyr ! Frågade om dom hade nå plåster som man kan ha över. ( finns speciella skit braa användt det förr) Så jag kan åka och träna utan att folk glor på mig ! Ne då säger kärringen. Du kan inte träna nu ! Nu har du ett virus i kroppen och då får man inte träna på 3 veckor  ! Vad ska jag göra dårå?! Då kommer jag ju gå upp allt igen -.- !!! åhh !!
Sen när jag kom hem fick jag ett mess av en människa jag verkligen HATAR.
"Vet du Jossan, jag fick körkort före dig iaf ;) Mohahah " jaha tack för den tänkte jag  Blev skit sur.
Då skulle jag gå och titta på film med H. Åh va fan gör jag inte då. Jo jag slår stor tån i toa dörren och får blå nagel. Tack världen för den underbara onsdagen ! -.- !!

så nu gott folk tänker INTE jag gå ut förens det här jävla munsåret är borta. Räcker med att pojkarna här heemma skrattar så fort dom ser mig :/ !

Så idag har vi inte gjort så mycket. Jag har försökt att träna lite med H så han kommer igång lite men han vill inte. Lata unge x) ! fått ifrån mamma tror ja :P Så då har han fått lekt med sina saker på golvet medans jag har tok städat i brist på annat. Så jag har gjort rent hela köket plus spisen och mikron. Känner mig väldigt duktig. Hoppas Johan tkr det med x) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu