vill ha heeelg :D !

Nu är det tråkmåndag igen :( ! bläää !
J är och jobbar åh sliter stackaren och det lät som att han skulle jobba länge idag :( och då säger jag fy fan vad tråkigt ); Känns iförsig bra när hans lön kommer in men jag vill ju ha han hemma med oss !
Aja , idag var det meningen att  vi skulle gå ner till Hs farmor och farfar men han har varit så hängig så vi får se om vi går dit ikväll ist. Känns som att det kommer bli skit väder idag åh , så jag vet inte om jag törs gå så långt för jag är LIV rädd för blixtar och skit :/ ( skit töntigt, jaaaag veeet ) .
iaf så prata jag med min morbror som jag inte pratat med på typ 3 (?!) år. Så då bestämde vi att vi kanske skulle åka till dom på lördaag :D ! stannar över natten och åker hem på söndagen. Dom har ju så fullt den där familjen så om man vill ses måste man passa på :D !
Ingen e gladare än jag ! Åh som jag saknar mina två små kusiner (: !
Men som sagt vi måste vänta och se hur mycket pengar vi får den här månaden osv.. -.-
Måste ju snåla ganska mycket vi tyvärr eftersom att jag inte får ett jävla öre -.- !
Tycker så synd om min lilla J ): !

Men nee nu ska jag passa på åh städa lite medans min lilleman sover en skvätt (:



Blir lite bilder på Hs kusiner som bor här uppe för dom ska man vara rädd om ♥
H med hans "stora kusiner"

och en bild på Hs "små" kussiner



PUSS ;)

Kommentarer
Postat av: Elin

söta kusinerna :)
Roligt att du uppdaterar lite mer :)

2012-06-19 @ 18:58:44
URL: http://elinlindens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu