sovtider ´.

God kväll plupps :) !
 
Iaf så är H vaken igen. Har sjukt sjukt svårt att få han att sova hela natten !
Jag brukar lägga honom vad 20.00 eftersom att det är så super viktigt att han ska sova då ( enligt skit många ) . Då brukar han somna men sen vaknar han igen vid typ 23.00 lr nå och är super pigg och vill inte somna om lr som ikväll han somna vid 19.30 och vakna vid 21.00. Och då får jag inte honom att somna om !! Jag fattar inte ! Så då är han vaken till midnatt lr senare. Och sen väcker jag honom vid 09.00 och då blir han ju lagomt glad :/. Men jag vet inte hur jag ska få honom att forsätta att sova :/ Känns som att jag har testat allt. Och det spelar egentligen ingen roll vilken tid jag väcker honom på morgonen för det blir lika på kvällen iaf :/ !
Som tur är , är det ju ett tag kvar innan dagis börjar . Men det känns som att jag vill få ordning på det här med sov tiderna inna dagis börjar :/ . Fortsättning föller..
 
Nu ikväll har jag tagigt fram H resesäng ( om jag inte redan har skrivit det tidigare, då får ni veta det igen) packat lite kläder , köpt blöjor och även fixat skivor till resan så vi slipper sitta och lyssna på samma musik hela resan.
Resan känns mycket längre om man har samma musik om och om och om igen.
 
Nu ska jag gå till mina prinsar och titta på "blixten" för 100de gången och se om mitt lillhjärta vill somna :P
 
 
Bjuder på¨en liten H när han sover i sin säng med sin "bästis"
 
 PUSS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu