sommar?

Åh nu var det söndag igen ): hatar söndagar för då vet jag att det är jätte många dagar kvar till vi får ha Johan för oss själv igen och kunna ses ): !
iaf så blev det en konstig söndag.
Som ni ser blev det förra inlägget fail. skulle testa med mobilen men bilden kom ju inte upp -.-
Iaf så käka vi hemmagjort plankstek igår (MMMMM..) som Johan hade gjort . Uppskattas väldigt mycket från min sida ! Men min mage balla tyävr ur så det blev en natt på toa med hinken ): ! Blev inte så mycket sömn. Men efter mycket gnäll ( från min sida) så tog Johan lilleman så ja fick sova. Tack hjärtat ♥.
Jag kom väl i säng runt 04.00 och H ville kliva upp 08.00 . TRÖTT !
Åh Johan brukar inte vakna förens vid 11 för han sover jävla djupt !
Så det var bara att kliva upp och sen kan ni ju tänka er hur glad jag var :/ !
( ni behöver inte alls tro det J säger , kan överdriva lite han med haha ^^ )
Johan blev less på mig och sa
-gå och lägg åh bli lite glad du med !
Sagt och gjort. Mamma gick och la sig och grabbarna gjorde massa annat.
Så det var sjukt tråkigt att det blev såhär när när J var ledig ); !
Menmen vad ska man göra.
Ne nu måste jag prata med min man om att vi kanske ska till min morbror och hans familj i helgen :D !

PUSS ;) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu