sjukt taggad :D !

Hej alla pluppar :D !
Har ni sett vad fint väder det är :D ?!
åh inne är dumma vi :/ Men snart ska vi gå ut vi med men då blir det väl regn -.- .
Iaf så sover lilleman åh jag har städat halva lgh nu på morgonen nu är det bara andra halvan kvar :/ hatar verkligen att städa men man måste ju :/
Sen ska vi iaf gå ner till Hs farmor och farfar. (: ! Och ni som möter snälla kolla inte in min solbränna är ju så sjukt brun vill jag mena x) ^^ ser ju för fan ut som ett lik xD !
Nu är det ju inte långt kvar tills H ska bli sövd åh Hs farmor ska följa med då oxå (skööönt) så måste ner och prata lite med henne om det. Blir ju en hel dag i huddik. Usch jag hoppas att han inte har samma skit osm jag för då ser dom det direkt. Meen det känns ju i hjärtat när dom ska söva mitt lilla hjärta ): ! Åh det är på tisdag :'( ! Gruvar mig sååå sjukt mýcket :( !
Aja till nånting roligare ;D !
Ni vet ju att vi (kanske) ska ner till sthlm på löördag :D:D ! är så sjutk taggad :D ska bli sååå sjukt jävla roligt :D !
Men bara för att det är vi kommer nånting gå snett. Det VET jag -.- !
Bilen,pengar sjukdomar aa ni vet -.-
Men nu ska jag vara positiv och säga att vi SKA dit (: !
Så lilla jag packar för fullt redan nu tihi :D !
 
Ne nu måste jag damsuga trappen och hallen :/
 
Ha en super skööön varm daaag :D !
 
PUSS ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu