riktigt jälva piss dag -.- !

Hej gullhönor (: !
Nu har det fortfarande inte kommit nå bilder men det kommer. Varit lite mycket nu.
Som dom flesta vet blev det ingen sthlms resa ! JÄVLA SKIIIT
Blev super ledsen , men vad gör man då när man inte får dom där jävla pengarna i tid då :/ !!!!!
aja blev fett besviken kändes som att hela helgen blev förstörd ): !
 
Iaf så umgicks vi med Js föräldrar åh några vänner till dom. Var super roligt faktiskt. Fick annat att tänka på så det gick (: !!!  kommer bilder från det med.
 
Idag var det en jävla piss dag ! det har bara regnat och regnat och regnat så vi har inte kunat gå ut nå. H har varit på viset helaaa dagen . Får han inte som han vill bara grinar han. Glad unge idag tror ja -.-
Och jag har varit sjukt trött idag vet inte varför åh det gjorde ju inte Hs humör bättre :/
Åh imorse ( aa han sover i sängen med oss igen) så hade H kommit under min tröja på nå vis åh bittit mig på vårtan så jag har världens jävla sår där åhh ! Som sagt piss dag !!
 
Åh morgon dagen blir ju inte direkt bättre heller. För då ska H bli sövd. Så imorgon ska vi kliva upp typ 04.00 åh äta lite sen får H inte äta nånting mera alls. För sen klockan 13.00 ska han bli sövd. Blir en lååång dag.
För H ska rönkas( stavas?!) han ska in ett sånt där rör och sen var det nå mera som jag tyävrr inte kommer ihåååg vad det heter.
Aja blev ett snabbt inlägg för nu måte jag springa till H för han skriker så han tappar luften när han inte ser mig :/
 
 
                            
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu