piss väder.

Vad är det för sommar det här igentligen?! Bara regn regn regn och åter regn.
Vad ska man hitta på dårå?
H hatar att bara vara hemma han. Tycker så synd om honom så jag försöker att syselsätta honom så gott jag kan men inte så lätt alla gånger ska jag tala om för er :/ !
Just nu håller han på att leka med damsugaren och sladden. Han tar sladden bakom huvudet och tar fram den igen och säger " jha " ! ( får dock hålla koll så han inte tar den RUNT halsen)
Jag får nog köpa en damsugare åt honom ja när jag får pengar minsan :P
Ja nu vet ni hur jävla pissigt tråkigt det är här :/
Har ni nå tips om vad man kan göra när man har en (snart) 14 månaders unge som har oerhört svårt att sitta still,
Vore oerhört tacksam för svar.

Ne nu ska jag leka med mitt lilla troll som hittar saker och säer tack så ska jag ta det av honom.
( får nog försöka lära honom hur man verkligen använder ordet tror ja )


Bjuder på tva gamla bilder som jag älssskar ♥
 



PUSS ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu