Överasskad :D !

Idag så väckte jag H vid 7.30 så vi börjar få lite rutiner. Som ni läste i det tidigare inlägget.
Just nu går jag och hoppas att allt fixar sig till imorgon annsrs vet jag inte vad jag gööör !!!
hoppas,hoppas !!
Idag så var vi på Wiliams dagis och H blivande dagis lr hur man säger. Och dansade vid midsommarkransen och fick fika. H blev lite chockad av alla barn först han. Så när vi skulle börja dansa blev han jätte ledsen fick gå åt sidan. Sen när han hade tuffat till sig lite mera gick vi och dansade igen , och jäklar vad han rockade x) ! gullunge ! H älskar musik så han får danska och slänge med huvudet x) haha go unge !
Bilder kommer sen på alla barna :) !
Åh nu sitter mamma här åh H blev så slut så han somna när vi kom hem han ♥
 
Och tidigare idag fick jag med mms från min plast mamma lr vad man ska säga. ( pappasbrud)
( ni ska få se sen.) DOM HAR GIFT SIG ;D i smyg :P dom jävlarna !!
Jag som tjattat på alla att dom ska gifta sig så jag får gå på bröllop !
Menmen , är sjukt glad för deras skull ! Riktigt roligt att se pappa GIFT ! Tycker det är så ballt att säga det ja bara .
Min pappa e gift :P Har ju aldrig sagt nå sånt tidigare x)
*stolt dotter * hehe fjant jaaa veet .  haha !!
ska dit på tårta seen iaf :D <3
 
kommer MASSA bilder sen LOVAR !
 
PUSS ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu