önska oss lycka till !

Imorgon klockan 04.00 börjar morgondagen då får H sitt första och sista mål lr hur man säger innan ´han blir sövd.
iaf berättar mera i övermorgon blir det nog eftersom att imorgon kommer det nog inte gå och med våran tur blir vi väl kvar :/ !
 
Jag hoppas allt går bra , åh inge går fel  ! För då vet jag inte´vad jag gör. Visst det är inte så stoor grej men nu ska han ju stickas åh alllt igen. Tror inte han glömt sen vi va på sjukhuset sist Fast den här gången blir det nog lite värre ...
 
H ska in i ett sånt där rör imorgon . Och för att alllt ska bli bra så måste han bli sövd innan. Vet inte så stooor geeej. Men det gäller ju mitt lilla hjärta som dom ska söva ner. Åh han kommer bli sååå ledsen ): usch ne nu får det fan vara nog !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu