någon som vill bli bebis igen :P

Heej alla söta praliner ;)
Idag har vi typ inte gjort ett dugg.
Bara tagit det lugnt och myst iaf när Johan har varit och Jobbat.
Och när han kom hem så åkte vi till Johan bror och hans familj.
Hugos äldsta kussin har fått sommarlov idag så vi var dit och fika. Hugo tkr det är så roligt med sina "stora" kusiner. Vi fick även jätte smarig mat ! Tusen tack säger jag bara för då slapp jag laga mat för engångsskull.
Efter det drog vi till min syster för att lämna några filmer vi lånade när H var sjuk.
Hon var inte hemma utan bara Tony och ungarna. Så vi blev kvar där enstund och lekte med dom. Dom är så söta dom. Det är ju H "små" kusiner x) !
Sen åkte vi en sväng och nu ligger männen i mitt liv och typ sover.

Åh , idag när jag och H  kollade på barnprogram så hittade han sin gamla bilbarnstol. Jag var ju tvungen att ta den i ambulansen åh jag hade inte hunnit lägga bort den.
Då halar (?!) han sig fram och sätter sig i den ( hur han lyckades vete fan det ?! ) säger han
-mmmammma
som han alltid gör tittar dit och där sitter han x) Mitt lilla troll som börjar bli en stor kille,.
Han inte fatta att han blivit så stoor nu. Han är ju liksom ingen bebis längre.
vad hände med mammas lille bebis?

Aja ne nu ska jag göra mina pojkar sällskap och se om jag lyckas sova nå inatt .

Puss ;)

När H fick plats i den tihi ♥












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu