lite info om sjukdomar osv.

Som ni alla vet är inte jag helt bra.
Ska till läkaren och göra en ny undersökning nu i augusti så jag får veta om ja ska bli opererad i hjärnan lr ej. Men som det känns nu har alla mina symtom bara blivit värre så Hej då körkort och hej undersökingar och skit..
Och mina magmuskler. Jag ska vara helt ärlig jag skiter i dom i sommar. I höst ska jag till sjukhuset och hämta en sån där som drar åt hela skiten och träffa en perssonlig tränare ( som jag inte betalar, vem är lycklig JO JAG ) som ska hjälpa mig med dom nudå. Blev ju bara skit när haneborg skulle ha stängt och när H blev dålig så nu känner jag att jag skiter i det nu.

Åh H ska bli rönkad (stavas?!) den 26 den här månaden så då ska han bli sövd och in i ett sånt där rör. Ser verkligen inte fram emot det men svärmor och Johan är ju med så jag hoppas det går bra !
Som dom flesta vet så har H problem med sina muslker. Nu har han fått 15% meråh har vi tur fortsätter det så! Har ingen lust att operera mitt lilla hjärta ): Otäckt JA !
Men nu ska vi träna träna och träna ännu mera så det blir bra ! YES !
Sen i september ska vi kolla hur det ligger till igen. Åh då hoppas vi på bra respons !

Nu vet ni hur det ligger till lite igen nu med Sjukfamiljen x) ! Bara Johan som är bra lr är han de ;) Tihi

Pöss !

Det jag lever för ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu