God mrgon :) !

God morgon alla söta grisar (: !
idag blir det familjedaag :D wiie !
Idag får jag och H ha han för oss själva , som vi har längtat !
Nu sitter vi och äter lite frukost och H sitter och "tigger". Han fick gröt först tills han sa ifrån. Sen tog jag och J fram "våran" frukost. Då börjaar han med att han stäcker fram handen och säger
-mmammma. Rikgit gulligt faktiskt så då vet han att han faktiskt får x) !
Ska försöka spela in nån gång så alla får se.
H har även börjar med att säge " bhuuu" J springer ju alltid runt och ska skräma H. Och då säger han ju så klart "bhuu" Så det säger H jämt nu för tiden.
Han har även börjat med "va". Så fort man säger nånting till honom så säger han va x)
Tex. H passa så du inte slår huvudet i den där nu .
"va" och ser helt osyldig ut . Haha ! söttroll ♥
Men J tycker att det e så pshykande (?!) han , men jag tycker det bara är gulligt :) !

åh föresten så hitta jag MASSOR med bilder på H när han var bebis ! och äldre ofc. Som jag ska visa sen. Men nu ska jag umgås med mina boys (: !

PUSS !

blev en bild men as dålig fokus men bara för att jag älskar den ändå så får ni se den ;) !

Bjuder även på en lite mindre H ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu