detta jävla tjatt...

Guud vad alla tjattar om när H ska bli store bror.
Vänta i 10 år med nästa barn, ni är ju som kaninner ni kommer ha en till om ett år ni. osv
. SKIT JOBBIGT, VI VÄLJER VÄL FÖR FAN NÄR VI VILL HA BARN IGEN LR?! lr ska alla bestäma över det med?!
Jag säger såhär. Det kommer när det kommer MEN H ska vara blöjfri och kunna säga vad har vill och inte vill. Sen kan bebisen komma när den vill. Så nu behöver ni inte fråga om det nå mera och inte fundera på det nåmera TACK ! -.-
Blir så sur när folk håller på jääämt om det där ..
Iaf så var vi ute på en promenad med min underbar vän Johanna :) !
H är verkligen omöjlig att vara ute med. Han ska bara gå och gå. Och han kan ju inte gå själv så jag måste gå och hålla han i händerna. Inte så kul för min rygg ): ! Därför jag låter så sur och biter ibland det är bara för att jag är sååå trött :/ Och för att H lyssanar inte om man inte "skäller" på honom. Brukar ju inte göra det men måste börja nu eftersom att han inte är nån bebis längre åh för att mamma har skämt bort honom massor .
Får så gräsligt dåligt samvete när han blir ledsen ): ! 
Jag får träna som bvcsköterskan sa sist vi var dit.

Ne nu hör jag hur ledsen H är på J så nu måste jag gå och "rädda" sitvationen lr vad man säger.

PUSS (: !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu