Cancer !

Hejsan alla sötnosar !
Idag går detta inlägg till min kära syster Madde !
Som ni alla kanske vet så han min kära syster fått cancer.
Vet inte så mycket mera än att vi ska bekämpa den här jävla sjukdomen ! Och kämpa tsm !
VI ska vinna över den jäveln !
Hon har startat en sån där grej som man kan skänka en slant till forskningen så vi slipper förlora nå fler i den här hemska sjukdomen!
Nästa gång kan det vara du,din mamma, sin syster, din sambo lr kanske en vän.
Om jag klarar av att skänka 50 kr gör nog ni det med !
Hjälp oss att bekämpa den här skit sjukdomen och få ha kvar fler i vår omgivning.
Så var en med människa och klicka in på länken och skänk en slant det betyder inte massor för min familj utan fler som är drabbade. Som sagt nästa gång kan vara någon i din närhet..


http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/insamlingar/?collection=6340



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu