upptagen !

förlåt att det börjar bli snålt på bloggen igen nu :/ !
Men H har blivit så orolig i på nätterna att han sover 3 timmar vaknar , vaken en timme och sevoer 3 timamr igen. Vet inte varför det är så :/ Så jag är SUPER trött nu fär tiden. Trodde jag skulle få slippa sånna här nätter med pauser :/ Menmen finns inte så mycket jag kan göra åt saken. Går väl över snart HOPPAS jag !
Åh i helgen var det ju som sagt konfa för min lillesyster ! Kan inte fatta att min lillebebis är såå stor. kolla på bilder när jag och Johanna var små. Shiiit kan inte fatta att vi är "stora" nu. åh så känslig som ja e så föll det någon tår det ska jag helt ärligt erkänna.
 
Som ni flesta vet ( ni som har mog på fb) så har vi fått en ny familjemedlem (: ♥
Har massor med bilder på henne, Smulan heter hon (: ! En kattunge.
Hon åh H föll för varandra dirket nästan. ♥
Så nu slåss dom om uppmärksamhetern :P tihi
Myser man med H så hoppas Smulan upp och ska vara med. När H ska sova lägger hon sig bredvid honom åh ingen annan får ligga där då. Sååå himla söööt !
Och när man sitter och äter är det nu två stycken som sitter och glor på en x) !
Men hon vill verkligen inte vara ensam. J hade stängt dörren imorse till sovrummet för vi inte skulle vakna när han kliver upp. Då springer S med honom upp. Sen hör jag hur någon springer och mjauar (?!) i hela lgh. Kilver upp och hon springer fram och drar sig vid mina ben sen. Så la vi oss i sängen alla 3 och sov nån timme tll (: ♥
Ni annar inte vilken mysig katt vi har ♥ !
 
Men nu vet ni varför det kan bli lite glest mellan gångerna igen. Men har har lovat sååå många att inte göra så stort uppehåll igen åh det lovar jag !
 
PUSS ! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu