tuff dag !

Nu testar jag att skriva ifrån telefonen och till och med jag fattar !
Idag var de en jobbig dag för mitt lille hjärta !
Klev upp fyra med Johan ,tog en morgon promenad för vi hade så tråkigt vid 7. Sen var vi hemma typ 9. Så då lekte vi och lekte . Sen gjorde vi lunch. Och sen somna Hugo. Och sov bra länge ! Han har varit lite små seg hela dagen men de är väl inte så konstigt.

ÅH DEN DÄR JÄVLA FÖRSÄKRINGSKASSAN !!!!

Fick brev om att dom hade gjort fel åh jag hade några dagar kvar att ta ut. Visst tänkte ja. Skulle få 1500. Bättre än noll. Skicka in papprena åh sådär. Tänkte inte mera på de.
Idag fick jag en lapp där de stod att mina dagar var slut. MEN VA FAN BESTÄM ER !!

Så nu fick jag både skriva av mig och testa skriva ifrån mobilen !
Nu ska jag gå åh ha lite mysigt i soffan och vänta på Johan <3 för Lilleman sover sedan i sin säng (;




Måttligt irriterad. ! Så nu får vi se om vi åker på lördag lr inte nu då. :/ skit saker !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu