Stackars Johan !

Nu blir det ganska många inlägg men det är bara för jag vet inte när jag kommer skriva igen och jag har MASSOR att skriva x) ! Haha ^^
 
Iaf så tycker jag jääävligt synd om min lilla sambo ! :/ Som dom flesta vet så jobabr han och sliter typ jämt för att vi ska ha det bra lr vad man säger. Och i våras så ringde jag och prata med ne tant om pengar och sånt när jag börjar plugga. Läät skit bra. Var så mycket bidrag jag kunde söka osv. skulle få runt 10 000 i månaden UTAN lån.
Skönt tyckte båda jag och J . För då kunde J jobba som en "vanlig" människa.
MEN när jag här i veckan skulle rinag och säga att dom skulle skicka ut blanketer. Så fick vi ett rejält bakslag IGEN !
Prata med en gubbe denna gång och då säger han.
- Men du är ju bara 19 du får inte söka allt det där förens nästa läsår. Så om du fortsätter dina studier DÅ får du söka allt det där. Nu får du bara 1050 som alla andra.
VAFAAAN ! -.-
Så jag kommer bara få 2100 kr i månaden. Ringde till Johan och berättade, hörde på hans röst att han tyckte att det var jobbigt.
-´Jaha, bara att forsätta jobba som jag gör då.
fan vilka skuldkänslor jag har för det ): !
skulle även bara gå i skolan 50% men om jag gör det får jag inte mina 1050-.-  ! Så nu blir det skola 100% och hitta nå helg jobb :/
 
kommer aldrig få se mina pojkar ja e :/
 
Åhh jaa , vi får skylla oss själv för att vi skaffa barn tidigt , ni berminte säga det. För det har typ alla redan gjort !
Men jag ångrar inte H för en sekund ! Så glaad att jag har honom ♥
 
SÅDESÅ !!

Kommentarer
Postat av: Emma

oj, vad har du då hittat för bidrag för att kunna få så mkt som 10 000 i månaden utan lån? Jag får inte ens ut så mycket i månaden med csn och då har jag både bidrag OCH lån! :-)

Svar: Jag pratade med en handläggare som klicka upp MASSOR med bidrag. Som var vääldigt snäll. Nu kommer jag dock inte ihåg vad allt var för nånting. Men jag kan kolla upp om du vill? Borde ha allt på en mail någonstans.Hur mycket får du i månaden då? Ja menar du är ju över 20 x) !
Jossan

2012-07-13 @ 23:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu