slarv !

Som ni ser är dom andra inläggen väääldigt slarviga . Men det är för att jag har väääldigt snålt med tid när jag väl skriver. Just nu så leker Smulan åh Hugo tsm på golvet. Min stora kärlek kom nyss hem :) !
Hugo har börjat ätit själv och det börjar faktiskt gå riktigt braa :) !
Hugo och smulan leker så söt ihop så jag ångarar mig inte en sekund att vi skaffade henne (: Åh hon e så snäll på H fast han e elak på henne konstigt nog. Så man måste hålla koll !
Som ex igår. S får inte vara på bordet och när jag vänder ryggen till är hon där. H har lärt sig det så han tar henne i svansen och säger nej x) ! Stackarn ! ( så gör inte jag utan jag bär ifrån henne) .
Och på nätterna ska hon ligga mellan mig och H. Åh när man ropar på henne kommer hon som ett skott.
Men jag törs knappt ha balkongdörren öppen. Är skit rädd att hon ska ramla ner :/ !
 
Ne nu måste jag vara social med min lilla familj (:
 
PUSS ; )
Bjuder på nån bild eftersom att jag vart ganska snål med det x) !
 
SUPER gammal bild mig och H ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu