ska bo u hus när man har små barn ! -.-

Hej alla sötisar !
Idaag är så sådä äckligt trött ,. sur ,irre. yes you you name it !
Min kära granne hade fest /allsång igår/natt
I början var det super kul , det hördes ju väldigt vääl om jag sägre så. Och dom började ganska tidigt.
Och H älskar ju musik så han dansa för fullt han ! Men det fortatte och fortsatte och forsatte. Jaha..
H ville ju inte sova. Åh jag som precis fått han att somna i tid på kvällarna. -.- !
Så han fick testa sina hörselskydd för första gången igår. Jag hade stängt balkongdörren och dörren till sovrummet. Men ändå hörde man VARENDA ORD dom sjöng. Blir en låååång natt tänkte ja. Men till slut blev det tyst men då kunde ju inte jag sova ... åhh !!! Men jag är väldiigt tacksam för att dom stänger balkongdörren när dom har samlag. Så men slipper fågel/efelfant aa ni fattar ...Som ni fattar är jag sjut irre.
Men såhär är det att bo i lgh bara att acceptera när folk har fest osv...vad kan man göra åt saken liksom?
Man ska fan bo i hus när man har små barn-.- !
Åh jaa jag vet att jag är en gnäll kärring , men tycker ni det är konstigt ?!
Men jag var ut och tittade på lgh på bollnäsbostäders hemsida och såg en glad översakning :D ! Dock fanns det ingen lgh till oss. Men ni fattar nog vad jag menar :P
Själv försöker man till och med skita så tyst som möjligt för att det inte ska störa. Det är nästan som att bo i ett elevhem när man bor i lgh faktskt. Men jag svär om jag skulle ha fest då skulle det bli riktigt jävla liv. Bara för att det e jag....
 
 
Ne nu ska sluta åh vara sån sur kärring och se om jag kan få sova någonting idag ist :/
 
PUSS på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu