Röntgen !

Seeg ja vet ! Men nu ska jag berätta !
Iaf så började det med att jag var tvungen att väcka H vid 04.30. Så han fick gröt ! det var ju enda gången han skulle få äta på super länge.
Sen somna både han och jag om. klockan 09.00 gick vi upp och började göra oss iordning. och 10.15 var på vägen. Jag hade en stor klump i magen och H satt och skrattade i bilen.
- stackars barn, vet inte alls vad som kommer hända idag ! .tänkte jag hela tiden. Fy fan :/ !
Satte på såna där ebmla (stavninga?!) plåster hemma så det är bedövat där som ska sticka han. Åh dom kommer han ihåg sen tidigare så när jag tog fram dom bara blev han super ledsen :( !!
När vi väl var framme där så gick vi in till dagkirurgen. Träffade en vääldigt otrevlig tant.
Hade ju med mig Hs farmor oxå. Men när vi kom in där sa hon att det bara vad två som fick vara där inne i väntrummet. Iaf så gick vi och satte oss där. Och det var i samma rum somm uppvaket är i. Så det var ju massor med folk som sov. Och lite folk där vi satt med. 11.30 skulle vi träffa läkaren och 13.00 skulle allt börja. Vi  satt och satt och satt men kom ingen. H blev ju såklart uttråkad +hungrig+trött = gnällig bebis. Alla som satt där och bara
-shhhh och tittade surt. och så gick det en stund och då kom det igen
-shhh. Hur fan ska jag få honom att vara tyst då?! åh läkarna kom inte förens 13.10 -.- ! så vi satt där helt i onödan hur länge som helst. Inte så dom kunde säga att ni kan gå till lekrummet utanför så hämtar vi er lr nånting -.- !
Läkarna kom 5st . vi gick in i ett litet rum för dom ville sticka honom. Jo tjena ! 5 nya människor som kommer med blåa kläder åh nånting på skallen + att han aldrig träffat dom förut ! LYCKA TILL !
Dom testa och testa men som sagt det gick inte. Så då gick vi till själva narkos rummet.
- vi söver honom med lustgas först så sticker vi honom sen.
Hade han i famnen och han skrek och grät det var jätte hemkt ! Då hade han en såndär mask i ansiktet och då kände jag hur han bara försvann mer och mer. Till slut kändes det som att han dog i min famn ! Helt livlös ): ! Och då säger dom. Vi tar över här nu vi.
Jaha?! Ska jag bara lämna honom nu?"!
det tar 40 min sa dom.
tiden gick och det gick lite mer och lite mera.
Det hade gått 40 min 50 min EN TIMME !!
Nu är det nånting som gått fel. Efter 1.5-2 h sen kom dom !
Längsta tiden i mitt liv !
Då hade han en mask i ansiktet så han fick syre. Såg inte kul ut allt.
Åh slangar hade han överallt ! ): !
Dom skulle sticka han EN gång. Det blev 2 i armveckan och 2 i handleerna . Vardera sida.
och dom hade teestat i fötterna på honom med :( !
Iaf när vi kom in till barnuppvaket så pussade jag på honom och tog han på håret ! kommer en tant in och tar bort min hand ifrån honom och säger
-låt han sova ,rör honom inte !
Fick jag vänta i en timme till för att jag skulle få ta i honom.
När han vakta fick han oranget bandage på armarna så han inte skulle dra i slangarna. Han var helt groggy stackarn ! FY ! Sen tog dom bort det där och när hon skulle ta bort nålarna i handlderna så bara spruta blode ut .
-hoppsan sa hon . För hon tappa papperhanduken och det kom på golvet. Såg skit hemkt ut :o !!!
Åh han hade bitit sig själv i läppen så han hade världens sår ): !
När vi kom hem så blev han super dålig. Hög feber igen osv. Gick ner till hc och då sa dom att han fått en allergiskreaktion mot narkosen.
Allt ska då hända oss ...
 
Såhär såg det ut när jag fick träffa honom igen ♥
Ny vaken Hugo ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu