liten blir stor !

Äntligen säger jag bara ! :P Har äntligen fått en stund för mig sälv att göra det jag vill. x ) !
 
Hugo har ju blivit extremt mammasjuk igen ;/
Innan vi var och gjorde den där rönken (stavning?!) så kunde Hugo iaf vara med J själv och sova i sin säng.
Dagensläge: Så fort jag försvinner skricker han tills han tappar luften :/ vill inte ens vara med J :/ Så jag tkr lite sund om honom. Men han får iaf skita i fred , mer än vad jag får x) ^^
Så nu har vi börjat med att H och J är i vardagsrummet medans jag är i sovrummet. Åh tro mig det är inte lätt närman hör sitt lilla hjärta skricka så han tappar luft ): ! Blääää!!!
Men däremot har han gjort framsteg med musklerna. HUGO HAR BÖRJAT STÄLLA SIG UPP SJÄLV :D !
Så jävla stolt och glad över mitt lillatroll ♥
Så nu får det banne mig fortsätta såhär ! Så vi slipper allt med sjukhus att göra sen ! !
 
Och om en månad börjar minm lille "bebis" pån dagis !! :o !!
fan vad sjukt alltså :o ! Blandade känslor för det vill ja mena. Åh jag hoppas med hela mitt hjärta att det kommer gå bra ! Han har ju sina kusiner där så han känner ju igen några där så det e sköönt !
Hoppas verkligen att det kommer gå braa !
 PUSS ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu