Ganska nervös AA !

Den 20 august börjar jag skolan ! Jag e SJUKT nervös. Ärligt så vet jag inte lr jo det gör ja. Vet ju iten vilka som kommer gå där, komemr jag hitta nån att umgås med osv. För det är ju typ en vuxenskola. Åh jag vill inte driket umgås med 40 åriga tanter :/ "
Tack och lov går ju iaf Jill där ! Men ni vet väl själv hur det var att börja på ett helt nytt jobb, börja på gymnasiet osv.
Vad ska man ha på sig osv. Var ju ett tag sen det var så för mig så jah blir ju extra till mig.
Och J tycker jag bara är fjantig x) Gå med kläderna du har när du är hemma säger han .
Nehe du det tänker jag´inte göra iaf ! :o !
 
Aja får väl se hur det går. Men det är ju ett tag kvar. Och H börjar ju dagis veckan innan så vi måste ju se hur det går först !
 
Nån som vet nån som beöhver extra hjälp på helger? Måste ju hitta ett extra jobb :/ tacksam för alla svar !
 
Ne nu måste jag gå åh städa medans ja kan :) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu