får och får ej göra.

Nu är det snart middnatt åh lilla JAG e vaken?!
Jag kan tyvärr inte sova, så imorgon blir det en jobbig dag :/ !
Har värdens j'vla mensvärk med så den här dan kunde jag ha hoppat över fakiskt. !
I helgen har vi faktiskt inte gjort ett piss. ( känns det som)
Blev tyvärr ingen furuvik för oss. För Johan skulle få en ny traktor på jobbet. Johan åh traktorer, det går liksom inte att förklara kärleken mellan där x) ! Så då blev vi hemma tyvärr. Men nu på lördag ska vi göra ett nytt försök :) !
Så ist så har vi hälsat på Js bror åh hans familj, lekt i massor i lekparken. Åh H har fått åkt traktor förförsta gången i sitt liv (: Tror han tyckte det var ganska roligt tyvärr. Så han kommer nog oxå bli en traktor kille som far sin e ja rädd. Livsfarliga grejer det där  !
Sen har vi myyyssst massor :) !
 
Har även träffat en vään lr två egentligen. Som jag inte träffat på länge ! fast inte båda samtidigt. :P
Mattias heter min barndoms kompis som har flyttat till gbg som åker hem på onsdag :( träffad fööör sällan ): ! !
Åh sen sara som jag träffade sen jag började på gymnasiet.
Vi började prata åh sen säger jag att jag ska till björn rosenström åh äga skiten ur alla.
Då säger hon " men hallå, det  får väl inte du göra. Du e ju MAMMA. "
Jaha vaddå?! Vad får inte ja göra?! visst visa saker kanske man ska hoppa över när man har barn. Men vem har sagt att man inte får ha roligt?! :s "dricka med förstånd med dina vuxen kompisar , men du kan ju aldrig gå åh bada naken , dricka så du deckar osv. " Men har sagt det ?! Vem är det som har satt upp dom lagarna?!
Ska folk springa och säga att jag e en urusel morsa för att jag ska på rosenström åh aa BLI AS KALLAS ! åh bada naken ! Bara för att man e mamma behöver inte livet sluta ! Man blir inte en jävla ( ursäkta mina ordval) nunna bara för att man har barn !! Visst man kanske borde tänka sig för en extra gång vad man gör. Men man behöver inte sitta och titta på bingolotto jämt. Man får faktikst vara galen ibland. Lr har fel? Ska alla vi som har barn äta grönsaker och kolla på lets dance jämt? ( nu har ju iförsig jag gjort det i 15 månader men ändå ! ) Vi får gå ut och vara galen och roa oss vi med annars blir vi zoomies !
 
Förlåt var bara tvungen att skriva av mig blev vääldigt frustrerad när hon sa sådär. åh det förstod hon !
 
Ne nu ska tjockis mamma försöka sova så det blir någon ordning imorgon (:
 
 
PUSS ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu