Bröllopsnoja !

Heeej alla glada !
 
Vet ni vad lilla jag tkr?! Att någon kan gifta sig så jag kan få gå på bröllop !
Har fått sån jävla bröllopsnoja så ni annar inte ! Går och pratar med Johan om hur vårat ska vara. Aa ni hörde rätt lilla Josefine Jonsson vill faktiskt gifta sig x) ! haha ^^
Om ni hade frågat för typ 5 år sen hade det låtit såhär-
- ska ha barn när jag är 25 och aldrig gifta mig kostar bara pengar !
 
Och det med barn sprack ju ganska snabbt :P haha
Så nu tkr jag någon kan gifta sig för JAAG vill gå på bröllop !!! :D !!
 
Håller på åh planerar mitt åh Js ja redan haha x) !!
utan att han har friat, men det komemr bli jag som kommer göra det om jag känenr honom rätt x) !
 
Så jag har planerat vart det ska vara,maten, tårtan och klänningen :D ! PINSAMT :$
Men så äre iaf x) hah ^^ HAr skrivit allt i en bok ( som en liten flicka aa ) hur jag vill ha det nu men det kanske jag inte vill ha sen menmen..
 
Åh när jag frågar J hur han vill ha det så skrattat han bara och säger
 
- Ja ja vet ju iaf att du älskar mig då. åh sen pussar han mig i pannan x) !
 
Så jag är VERKLIGEN inte den pressonen jag var för 3- 5 årsen.  Åh tur är väl att J tycker att det är gulligt annara vet jag inte vad :P
 
Iaf så nu vet ni att det kanske blir bröllop om några år om J inte ångrar sig såklart då x) ! haha
 
klänningen , men mer får ni inte veta ;) !
 
 
Jag älskar dig mest av allt
Du är den jag vill leva hela mitt liv med !
DU är mannen i MITT liv
Jag älskar dig , Johan Sjöström ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu