saknad !

Just nu ligger Hugo och sover här i sängen. Han brukar somna när vi ligger i sängen och bara myser och pratar lite (: SJUKT MYSIGT MÅSTE JAG BARA SÄGA (:

Satt och fundera lite på hur min familj ser ut. Och hur tråkigt jag tycker att det är att mina andra syskon bor så långt borta ): ! Och att vi knappt har nån kontakt, men det blir ju så när man inte bor på samma ort ): !
Jag saknar faktiskt dom så otoligt mkt , men tur att jag har två här. Åh carro betyder verkligen massor för mig, Hon är inte bara min stora syster utan typ min "mamma" oxå. Hon liksom finns där jämt ställer upp och allt. Jag är så otroligt tacksam för det och att hon inser hur glad jag e att jag har henne <3 !

Måste även skriva av mig lite för jag är såå frukatsvärt ARRG !!! 
 Träffade en så kallad kompis för några dar sen som bor i gävle.
Hon har nyss fått en liten dotter som är ur sööt !
Vi prata om det och hon tyckte att Hugo skulle få ett syskon.
aldrig sa jag. Det är så sjuukt jobbigt med en nyfödd. Så det får vänta många år !
Då blev hon lite paff och sa att det är inte jobbigt det är underbart. Åh jag bara , Lite jobbigt är det väl? aldrig sova,aldrig ha ork att göra nånting, ha ont som fan osv.
Hon bara nee det är underbart åh bla bla..
Iaf så sluta det med att vi skilldes som ovänner tyvärr -.- !

Men jag blir så arg MAN FÅR SÄGA ATT DET ÄR JOBBIGT !!
För det är skiit jobbigt. Visst det är helt underbart och jag önksar inge annat än att ha Hugo.
Men det är såå sjukt jävla jobbigt åh jag skulle verkligen inte vilja ha en till nu.
Blir såå störd varför skulle inte en mamma få säga att det är jobbigt?!
DET ÄR VÄL KLART SOM FAN ATT MAN FÅR SÄGA DET ! Herregud ! MAn är inte en dålig mamma om man tycker det är jobbigt. Vill ni veta en sak den är männskligt ! :@  MAn är inte en dålig mamma om man vill gå och sola en sväng elller om man vill sova själv. Man är inte en dålig mamma om man ber om hjälp och dessutom så (oftast) så finns det en pappa oxå. Annars så får man be nån annan om hjälp. Man får göra det jag lovar ! ÅHHH !!!!! SÅ SLUTA SÄG ATT FOLK SOM ÄR MÄNNSKLIGA ÄR DÅLIGA MAMMOR DET ÄR INTE SAAANT !!!

Ne nu ska jag prata lite med marika och leta mina träningskläder  ( som det är damm och spindelnät på ) och se om min älskade vill köra mig till sporthallen i bollnäs ikväll (:

Åh jag ska försöka att vara lite duktigare på att uppdatera jag LOVAR !


PUSS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu