läänge seen. !

Nu såg jag att det var länge sen jag skrev här så nu blir det ett långt inlägg lr om jag gör två vi får se.
Iaf så ha det händt mkt.
Jul och nyår var inte så roligt här. Eftersom att hugo var så fruktanssvärt förkyld ): ! Han träffade tomten för första gången men han brydde sig inte eftersom att han var så dålig ): Sen sov han nästan hela tiden. Och lika var det vid nyår :/
Sen fyllde ju jag år :D ! Blev 19 hela år ;) Jag fick en jätte fin telefon av min älaskade pojkvän. Så nu kan jag lägga upp bilder mkt lättare och smidigare på fb på mitt lilla troll ;) <3
Hugo har blivit jätte stor nu . Hela 10 månader. ( bilder kommer sen MASSOR)
Men han växer så för fort så musklerna hinner inte med ): Han har stl 92 på kläder redan nu. Mammas storhjärta <3 !
Och 10 tänder har han och lika glugg som jag har x) stackarn x) !

Vi var även tvungen att köpa en ny vagn eftersom att konsumetverkat hade gjort ett test på våran sort så den var typ livsfarlig. BILLIGT vill jag mena. Skicka iväg den och väntar på pengarna som jag inte tror kommner. Så nu har vi en emmaljunga.

Har även fixat med skolan så den 20 augusti börjar jag skolan. Hur ska jag kunna lämna mitt lilla hjärta på dagis ):
Vi gör ju allt tsm. Borstar tränderna,badar,sover, m.m. Vardagen kommer bli helt olik sig då :/ Menmen han kan ju inte va med mamma jämt tyvärr ): !

Och min träning har legat på is så den pratar vi inte om xD ! haha !

Och på måndag fyller mitt stora hjärta år (:
 Johan blir 24 på måndag och om jag ska vara ärlig tror jag han börjar känna sig gammal x) <3

Åh ingen lgh har det blivit ledig heller. Vill ju så sjukt gäran flytta till större !!! ): Vi behöver verkligen det och jag vill kunna trampa utan att nån blir störd och helt utan nån jävla hund-.- ! 

Nu vet ni lite iaf 


PUSS ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu