Hälso rapport.

Borde förklara hur mitt tillstånd är och varför det blir sååå jävla konstigt när jag pratar och skiver ibland.
Var till läkaren för ett tag sen.
Och nu vet dom var det är.

Jag har ett blodkärl som sticker ut i hjärnan som gör att jag svimmar , blir så att när jag pratar glömmer jag vissa ord som vissa kanske har märkt. Det kan bli väldigt fel ibland. Och det är SJUKT PINSAMT !.
Det blir lika när jag skriver. Jag tänker en sak och skriver en helt annan. Inget jag kan göra åt tyvärr :/ !
Iaf så gör den så att jag svimmar. Det blir för mycket tryck åt den där och då blir det svart för hjärnan.
Det är vääldigt vanligt att man har ett blodkärl som sticker ut. Det är inge farligt om man inte är i risksonen som jag. Jag är väldigt över känslig när det gäller det här och därför blir det som det blir -.- ! Blir så sur att dom inte kom på det tidigare :/ !!

Aja så nu äter jag medecin för att se om den blir mindre annars måste jag operera bort den där.
Så i augusti får jag veta om det blir operation lr inte. Åh om det blir operation får jag inte köra på 4 år efter :/ Så jag hoppas att den blir mindre åh att allt blir bra igen ): ! 

SÅ nu vet ni hur det ligger till , så det är inte epilepsi !



Kommentarer
Postat av: Ida

Usch lät inge vidare det där, kan inte vara kul att bara svimma hux flux.. Hoppas den blir mindre för dig nu iaf :)

2012-02-26 @ 18:54:42
URL: http://idalind3ns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu