Pulka YES !

Hejsan hoppsan !
 
Nu har det inte kommigt upp nå bilder ser jag. Åh hatar när det strular -.- !
Aja skitesamma. Får väl testa igen imorgon lr nå.
Just nu sitte jag i skolan igeeen :P Som jag alltid gör.
 
Hs lucia var jätte fin var lite fööör kallt bara. det var 25 grader ´kallt ! FY ! hugo tyckte inte att det var nå roligt alls. Men sen när vi gick hem blev han glad igen haha :P
 
Hugo var ju livrädd för snön tidigare. Åh äntligen börjar det försvinna! Mamma som vill åka pulka :D !
Så då vet ni vad vi kommer göra på vårat jullov ;) tihi
 
Ne nu ska jag gå åg fika innan piss svenskar börjar.
 
Ha det
 
PÖSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu