Lucia :D !

LUCIA :D ! I år är förstå året på länge som jag inte är med i lucian. Känns suuper tomt men jag kände att jag inte hann med det iår med tanke på huset och sånt där.
Men nästa år ska jag vara med ! ( i kören alltså)
 
Och när jag täner på det för 2 år sen var jag ( gravid) Lucia. (: Shiit vad tiden går fort sjukt !
Och Hugo låg i magen.
Och ikväll har han ett eget tåg på dagis. Han ska vara tomte. det är sjukt. Jag trodde aldrig att mitt liv skulle se ut såhär. 19 år , förlovad, mamma och "typ" husägare. Sjukt !
Att lilla lilla jag sluta så här.
 
Aja super taggad för Juniors Lucia iaf bilder kommer sen (:
 
 
Ha en braa dag alla (:   
 
Nu får nöja er med mina lucia bilder ( men H är ju faktiskt oxå med på dom )
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
( vet att bilderna inte blev så bra men sitter i skolan så det inte kan bli så mycket bättre. )
 
 
PÖSS ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu