Tisdag (: !

Godmorgon alla gullungar (: !

Just nu ligger H och sover. Han är lite snorig så han sover jätte mycket nu . stackarn !
Själv så tar jag lite mammatid. Kan vara sköönt ibland men inte när jag vet att han är dålig ): !
Idag så ska vi till fc, känner verkligen inte för det. Men måste tyvärr :/

Som dom felsta vet så har ja byt bvc till bollnäs. För jag gillar inte riktigt hon i Kilafors. Om jag hade frågor så sa hon alltid kolla på internet lr så gav hon helt fel råd.
Ex, om ens barn har skorv, Ta INTE en kam och ta bort det då. För då gör ni erat barn flint. Som jag gjorde på H :/ ! Ta barnolja lr en salva som är skiit bra !
Och jag frågade om jag fick ge honom vatten eftersom att det var så varmt. Men det fick jag ju absolut inte. Men där hade hon fel som vanligt ! Klart som fan att dom får dricka vatten !
Aja så nu har jag bytt iaf, som jag egentligen skulle ha gjort för 6 månader sen. Men men man lär si av sina misstag.

Åh H blev 6 månader i onsdags :o Gud vad fort det går. Vad har vi gjort det senaste halvåret .:o !
Snart är han 18 och vill inte ha med mamma åh göra jue :o ! Fan vad skrämmande :o !

Åh snart har han 3 tänder oxå :o ! stor killen min <3
Han är även börjat rest sig själv när han ligger eller sitter. Jätte gulligt, ser ut osm att han gör situps x) ! mammasgullune <3

Ne nu ska jag fixa lite räkninar :/ !


PUSS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu