Reder ut saker och ting !

Okeej, ja har fått massor med frågor om min pappa. Att jag skriver Morfar Åke jämt.
Det är ju såhär att jag vill inte ha nå falska människor i min sons liv. Men jag vet att det inte går.
Och man ska finnas där, vi ska inte behöva be dom finnas där. Vill man finnas i min sons liv visst gör det.
Men det är inte hans uppgift att finnas där för alla andra.
Och vi har mest konsakt med Åke. Han har liksom kommit med mat när vi inte orkat göra mat själva , han kom och höll Johan sällskap när jag gick och la mig 17.00. Han tog Hugo när jag behövde vila och Johan var tvungen att göra annat. Han har liksom hjälpt oss med mycket och jag behöver liksom inte kämpa för att ha honom kvar.
Han här av sig , jag hör av mig. Han kommer över till oss och vi till honom. Det är så det ska vara tycker jag.

Och jag vet att ni har hört massor , att han är alkolist, inte vill träffa sitt barnbarn, ber andra ringa till Johans släktingar och pratar skit osv..
Jag bryr mig inte om vad ni tycker och har hört osv.
Alla har en egen åsikt om folk. Och han är fortfarande min pappa.
Vi finns här , men om det inte duger så gör det inte det. Jag orkar inte kämpa för att ha folk i mitt liv. Vill man finnas där, men finns där då , dra annars.

Så nu vet ni, åh snälla lägg inte ner så mycket energi på det här.
Åh alla pratar skit så är det..men kom inte till mig och prata om det för ärligt talat jag bryr mig inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu