Häänt massor :D !

Godmorgon alla gullungar (: !

Här hemma har det hänt MASSOR :D

Hugo har fått en tand och numer två är på gång :D !
Han börjar bli en stor kille nu han ♥
Kan inte fatta vad vi gjort den senaste tiden. Det går ju så sjukt fort :o !
Har även börjat tränna, så nu får vi se om jag fixar det och går ner lite grann.
Så nu kommer det bli ännu mer sällan ja skriver. Ett dygn har för få timmar !
Var även till gävle förra helgen och köpte jätte mycket fina kläder till Junior bild kommer sen för nu hinner ja inte fixa det x) !
Men dom är snart för små märkte jag. För snart har han slt 80. Köpte 74 men det börjar bli lite litet. :o
Tror vi har fått en jätte stor kille ♥
Har även köpt en matstol så nu sitter Hugo vid matbordet med oss (: ♥

Ne nu hinner jag inte skriva mera för nu ropar mitt lilla hjärta


PUSS ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu