Dåligt med tid.

Hej alla söta gullungar (: !

Jag hinner aldrig skriva nånting här eftersom att min familj behöver all min tid ♥

I helgen har Karin varit häär. Det var riktigt skooj :D Hugo tyckte att det oxå var rooligt :) !
Vi gjorde massor och pratade massor. Roligt när det kommer och hälsar på folk. :)
Hugo fick även 2 st sprutor i torsdags så han vart lite mer mammasjuk än  vanligt ♥

Hugo ser så söt ut med sina två små tänder, mammasgull unge ♥
Han har nu börjat rest sig själv lite grann när han ligger ner.
Och vi har nu börjat med annan mat än smakportinoner. Så nu får han spagetti och köttfärsås m.m. (:

Har även fixat så att Hugo sitter upp i vagnen nu.  Han HATAR verkligen att ligga ner i vagnen nu. Fast det var ju ett tag sen jag gjrode det x) !

Och idag så har vi typ baraa slappat.
Jag och Johanna fixade en pumpa, riiktigt skooj var det :) !

Så nu ligger Junior och sover och Johan ligger i här bredvid i soffan och snarkar x)

Såhär brukar våra kvällar bli om jag inte somnat först såklart :P


PUSS ;)

p.s ikväll gick allt så segt så det kommer en bildbomb så småning om !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello gangster nu blev du glad över att någon skrev här va ;)

2012-02-26 @ 13:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu