tuff dag.

Hejsan hoppsan (: !
Nu skiver jag mitt sista innlägg i den här lgh. Lite sorgligt tkr jag. Så mitt internet kommer försvinna ett tag sen. :/
Men iaf. Jag kommer sakna den här lgh lite för sovrummet är så stort , det är lite mindre i andra lgh men men. Jag blir alltid så här när jag ska flytta x) ! Tönt jag VET ! :P
Så nu ser det helvete ut här. Hugo sover och äter som han ska :D ! blivit riktigt rund nu på bara 2 veckor :o Mammas lilla matvrak x) ! Han e såå gullig mitt lilla hjärta :) ! ♥ Och han tycker om att vara vaken om nätterna , så lilla jag har börjat med att sovamiddag på dagarna x) ! Haha.
Fick även en helt UNDERBAR överaskning idag :D !
Min älskade vän ringde idag :D OCH HON ÄR VAKEN :D <3 Fick nästan samma känslor som jag fick när jag fick Hugo på magen för första gången. Kan inte beskriva hur lycklig jag e nu alltså <3 (: ♥

Blir ingen bild nu heller för jag måste hinna titta lite till innan dom tar bort mitt internet :o !


Så nu vet ni det PUSS (: ♥

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hoppas flytten går bra! Har ni en lägenhet utan trappor nu då? Jag förstår precis hur du känner dig när Hugo är vaken på nätterna och jag tycker att du är smart som passar på att sova middag när du kan på dagen. Det är ju så det är med småbebisar, man får anpassa sig till deras behov. Sköt om er allihopa!

2011-05-02 @ 22:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu