Spöken.

Heej alla glada :) !

Nu blir  det bloggtorka.
Har liksom inte tiden. Myser hellre med min lille bebis :) ♥
Har så mkt som ska göras om dagarna ´+ att bara mysa i soffan med Hugo :) !
Så det kommer väl nå inlägg ibland men inte så sjukt ofta, tyvärr :/ !

Iaf så är jag så töntig att jag tror på andar lr spöken lr vad ni vill kalla det.
För att igår när vi hade vart och handlat så hade våran kedja vid dörren åkt igen  Har vanligt lås och en sån där kedja. Han som bodde här tidigare hade tydligen satt in en sån. Iaf när vi kommer hem och låser upp dörren så märker vi att den är på. OCH HUR FAN HADE DEN KOMMIT PÅ AV SIG SJÄLV DÅ ? Mycket lustigt tycker jag. Så vi fick ring min systers kille så fick han klättra upp igenom blankongen och låsa upp till oss. TUR vi hade den öppen !
Och även ett fönster hade öppnat sig och en blomma hade åkt i golvet. Tycker det är lite läskigt ja :/ ! Finns liksom ingen förklaring till hur det kan ha blivit så.

Och även första natten vi sov här så gick jag på toa mitt i natten och så flytta sig duschdrapperiet fram och tbx. Johan tkr jag e töntig och tror inte på mig .
Men allvarligt talat , om det fortsätter så här vill jag INTE bo kvar. Skit töntig JAG VET , men va fan tkr inte att det är så kul :/ !

Aja ne nu ska jag kolla lite tv och vänta tills min "stora" pojk kommer hem som jag saknat såå mkt idag ♥

så här såg det ut !



Läskigt JAA !

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fy faan... mysko!!!

2011-05-26 @ 22:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu