Skolan idag då :D !

Hej alla glada :) !
Som sagt så var jag till skolan idag sjuukt kul och träffa allla :D ! Men det var jätte jobbigt att lämna mitt lilla hjärta hemma ): Ska aldrig vara ifrån honom så länge igen , skit jobbigt jue :( ! Usch !
Men iaf så hade vi ju nationella idag, och det gick väl si så där. Kunde bara sitta och tänka på om Hugo var piggare idag än igår. Han sov imorse när jag gick så det var lite tråkigt ! Trodde aldrig att han skulle sova då men nu gjorde han ju det då. Men nu är jag ju hemma med min lilla go fis igen ! :D Happy face :) !
Idag blir han 3 veckor oxå faktist (: grattis min sötsak ♥
Han fick även en jätte söt pressent av mina grymt söta kompisar Bella,Natta och Becca ♥.
Fixar bild på det senare så ni får se.

Måste även bara säga att när vi gjorde det andra provet i eng idag så var det en geting jävel där :o ! Kunde inte alls koncentrera mig. Skiit töntig jaa jag vet , men vafan skit rädd för dom jue :o ! SÅ det kommer säkert gå skit p.g.a det -.- !

Ne nu ska jag ringa till min älskade pojkvän som är så grymt gullig, så han kan komma hem åh mysa med mig och Hugo , för han vaknar nog snart han med :) ! ♥


Mammsen älskar sin underbara lilla familj mest ♥



Så här såg det ut hemma hos mig imorse (: tihi ♥



Kommentarer
Postat av: Madde

oj, redan tre veckor! =)

Tänk vad tiden går fort, snart är han väl ett par år, hehe.

Roligt att du lägger ut bilder, då vi inte träffas så ofta, kul att följa Hugos utveckling.

Kommer hem och hälsar på andra veckan i juni, då måste jag få se ögonstenen =)

Puss å kram/ moster Madde

2011-05-12 @ 21:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu