Sjuk :( !

Hejsan alla där ute !

Tänkte att jag skulle skriva igår men det blev inte så :/ ! Så då gör jag det nu.

Imorrn ska jag till skolan och göra nationellt prov, ska bli riktigt skooj att träffa alla . Men det ska bli jobbigt att lämna lille man hemma med pappsen. Är ju inte så länge jag blir borta men det känns jobbigt ändå ): !
Åh det värsta är att jag har bltivit SKIT förkyld ( FAAAN). Nu när det är fint väder åh allt. Så ska jag bli sjuk -.- ! Åh min lille man börjar oxå bli lite sjuk :( ! Hellre jag än han, ne då ska det bli båda två -.- ! aja hoppas att vi blir bra snart annars vet jag inte vad jag gör ): !

Aja igår så var iaf jag och mitt lilla hjärta på en promenad med hans sjukt snygga barnvagn x) !
Först så var han inte så glad för att ligga i den. Men sen efter typ 5 min så somna han . Sjukt söt mitt lilla hjärta (: !
Och Johan har börjar jobba oxå :( Inge kul men han måste ju som sagt. Men men , han är duktig han med min stora prins (: ♥

Så nu vet ni lite som händer här (:

PUSS (:


Min hjärta i vagnen (: ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu