Sitter i min ensamhet :P

God kväll kanske man ska säga nu :P
Just nu sitter lilla jag i min ensamhet. Hugo ligger och sover så sött och Johan är ute och fixar nånting som var skit viktigt. Vet inte när han kommer , men snart hoppas ja.
Iaf så är min förkylning SKIT ! Nu har jag snart ingen röst kvar :( ! Hugo snorar han med stackarn ! :( Och ont i magen har han haft åh. Inte lätt åh vara liten e :( ! ♥ Men Johan har klarat sig. Fast han var ju JÄTTE förkyld på förlossingen han :/ !

Aja så ere. I förr går kom Hugos nya nappflaska jag köpte till honom :D Den är skiit bra. Iaf om man ammar och ger ersättning. För dom kan ju ibland "glömma " hur man tar bröstet om man ger nappflaska. Så då kollade jag på internetet och då såg jag den här och den är SKIT bra ! Nappen är formad som ett bröst. Så då glömmer dom inte lika lätt. Först trodde jag inte på det men det funkar faktist ! Underbar sak ! Så den rekomenderar jag till er som ger både och ! :)

Och nu så har vi gått upp ett blöj nummer med tihi :P redan nummer 2. Min lille prins växer så det knackar :) ♥
Och idag så hadejag tydligen tjej kläder på Hugo. Jag hade tagit en body som hade röd,gul,blå och vit med lite figurer. Och då kommer min lilla syster hit och säger
" Men Jossan du kan väl inte ta på honom tjejkläder heller " Inte visste jag att det var tjejigt heller x) ! Haha.

Så nu vet ni lite grann då (: !


Nappflaskan :P


Nappen (y) !


Tvn ( ursäkta röran xD ! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu