piggare :)

Hel alla glada !

Nu har jag inte skrivit för att Hugos farboror Robert har hjälpt oss med datorn. Den var såå sjukt seg men nu är den skit snabb :) !

Har inte hänt nå dom senatse dagarna. Förutom att jag har fått min röst tbx :D ! åh börjar bli lite pigg nu :) ! Hugp är fortfarande snorig men nu har jag köpt nån grej som gör så att man suger ut snoret så det kanske blir bättre på mitt lilla hjärta nu med :) ! ♥

Och dom som undrar varför jag ger han flaskan oftare nu är för att när jag var så sjukast och Johan jobbade så han orkade inte hjälpa mig med honom. Så jag orkade inte amma honom på 3 dagar :( ! Så nu har det gått skit ! Så nu tar han typ bara flaskan:/ Skit ledsen över det men ska försöka nån dag till och se om han vill ha bröstet igen. Men dom nere i Gävle tvivla ganska starkt på det :( ! SKIT ! Men men finns inte så mycket mer att göra , kan ju inte tvinga honom att ta bröstet direkt.
Aja huvudsaken att han får mat och blir mätt , så jag ska väl egentligen inte klaga.

Jag och Hugo har även bara myst i soffan hela helgen . riktgit mysigt :D ! ♥ Kommer nog sakna dom stunderna när han blir äldre och inte vill vara med mamma hela tiden :P Så man måste ju ta vara på den här tiden :) ! ♥
Han blir nog pappas pojke när han blir äldre och älskar traktorer som sin pappa. Men man vet ju aldrig han kanske inte blir sån heller. Vi får väl se :) !

Oj ´nu blev det långt. Aja ha det braa

PUSS ;) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu