nya lgh :D !

Hej alla glada :D !
Nu är vi ÄNTLIGEN klar med flytten och mitt internet funkar äntligen :D !
Sjukt sköönt att slippa den gammla lgh med massor av kryp och bovärden som inte gör nånting åt dom :o ! Och den där JÄVLA sur gubben som bor där. Sjukt sköönt att slippa honom med !
Usch !
Men nu bor jag i mitt gamla vanliga hus igen . Där jag är uppväxt i . Fast i en annan lgh. Vi har sjuukt fint nu tkr jag ;) ! Tror att till och med Hugo trivs här (: !

Åh mitt lilla hjärta växer så det knakar. Han har fått en jätte söt dubbelhaka nu tihi (a)
 
Och igår var jag och hälsade på min kära vään :D Hon har blivit sjuukt mkt bättre nu. Är så överlycklig att det gått bra för henne . Klara mig inte utan henne. Vi har gått igenom så jävla mkt. Och man kan typ säga att hon är en i familjen. Morsan fråga alltid efter henne när hon inte hade vart hos oss på ett tag. När hon levde. Då var det liksom nånting som var fel när hon inte hade vart hos oss. Saknar den tiden faktist ): !
Men iaf är sjuukt glad att hon nu kommit till bollnäs ♥

ska fixa lite bilder hur det ser ut här , när jag har tid x)

PUSS (: !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu